i'm glad you care.

det vänder, sakta men säkert. idag ska jag träffa en vän. det var inte igår. jag hoppas innerligt att jag får pengar för scenbygget denna månad. or else i'm fucked. fast ja, jag får ju faktiskt låna av mina kära föräldrar. som nu dessutom är lite mer vänligt inställda till min existens. tack och lov. i helgen kommer två väldigt bra hem. det ska bli så kul att se dem igen. och nu ska jag skicka iväg ett paket. och åka in till stan. och kanske äta club sandwich på stället som D aldrig skulle gå med mig till. man får passa på helt enkelt. kaffe vore inte fel. 

förresten. sverige kan jag inte stanna i. inte för länge. och igår blev jag så sjukt sugen på att åka skidor. österrike kanske? alla möjligheter finns. åh. ni ska få se. jag klarar det nog.

I could say it but you wont believe me
You say you do but you don't deceive me
It's hard to know they're out there
It's hard to know that you still care


can't get him out
of my head.

your words
+ e

Åh, får jag åka med?

2010-09-23 @ 23:13:58
+ http://postitperfection.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0