heart of hearts/still alright.

jag sitter helt handfallen och undrar vad jag ska göra. alla planerna för imorgon raserades. och jag som sett fram emot det så mycket och verkligen varit smånervös i flera dagar. besviken. jag behöver någonting som får mig att stiga upp imorgon. vad som helst. gärna någon som vill hitta på någonting radikalt. hör av er. 

och jag undrar lite, var alla läsare kommer ifrån. och varför. mest varför. om de läser för att det är intressant, på riktigt, eller om det är någon typ av tvångstanke, bara för att det är jag som skriver, eller om det bara är random, eller vafan. skriv en anonym kommentar. det skulle få mig att bli glad. gör det! jag undrar.

your words
+ e

Random kommentar från en kompissss

2010-10-21 @ 18:08:10
+ Anonym

fast inte anonymt då, men att jag hänger här kanske du redan visste.

2010-10-21 @ 19:00:44
+ http://enmansteater.blogg.se/
+ Anonym

Jag är på! Vad äre för radikalitet du är sugen på?

2010-10-21 @ 22:40:50
+ sara

jag är på allt! men inte idag.



dåligt med kommenatarer. inte ens hälften av läsarna xd

2010-10-22 @ 00:43:44
+ http://facklitteratur.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0