signs of a good weekend.

självklart var min helg en bra sådan. jag menar, jag spenderade den med de jag tycker om mest. och jag kände att det fanns ännu fler saker att glädjas åt, gratis mms till exempel, ha. men det är alltid lika hemskt att komma hem. och skönt. blandad känsla. ska jobba stenhårt såatteeee. ja. 


en av flera fantastiska människor jag är släkt med. lite galen så. en av dem jag gillar mest i hela världen.

fick en trisslott och vann tjugofem kronor.


använde min fantastiska hatt i regnet. min numera dålig-hårdag-räddare.


jag hoppar halloween totalt i år och går in för julmysande redan nu. pepparkakor med ädelost är en fantastisk kombination. och juleskum. det godaste icke-hemlagade julgodiset.


promenad på fjället med finaste, galnaste hunden. och familjen.


mor fyllde ju faktiskt 50. finaste tårtan. kusindesign. och fruktansvärt god!

your words
+ e

Ja, jävligt fin tårta. Numnum!

2010-11-04 @ 02:18:11

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0