en lista.

jag älskar listor. för den som inte redan visste det. 

  • anberlin kommer till frizon! fast jag har hört att sångarn inte är särskilt bra live
  • jag köpte balskor, studentklänning, smink och klippte mig igår
  • mumford and sons kommer till way out west. värt?
  • jag bränner pengar som en get! ohja.
  • idag gjordes sista provet, wei!
  • jag smakade ben&jerry's peanut butter cookie dough som inte var prisvärd alls
  • vi dansade foxtrot och vals och jag tyckte det var kul!
  • jag lyssnar på blind pilot och gillar det. vad tråkigt musik jag lyssnar på nuförtiden. hrm.



seriöst, jag skulle kunna skriva några tusen listor till. mhm. så...detta är vad jag har kvar i skolan:

  • uppsats om PÅVEN
  • cv x2
  • få tillbaka tre prov
  • redovisa om PÅVEN




mmmmjuste!

your words
+ Olivia

Du verkar verkligen gilla Påven, du

2010-05-26 @ 19:52:56
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0