en enformig dag.


detta blev mitt resultat på SvD. jag vet inte om jag är tillräckligt införstådd i frågorna, men någorlunda(: tänka sig vad röd jag var. rödgrön. brun. och lite rosa. låter ganska fult faktiskt.

idag var en dag som endast bestod av matte. konstigt nog mår jag inte särskilt dåligt. behöver väl den här tiden. blir starkare. försöker se positivt. det går. hittills. fasar lite. men hoppet är stort(: vänner är bra. sömn kommer bli bra det med. och att träna imorn. undrar hur det kommer gååå... vågar inte ta ur inläggen ur skorna egentligen, men uteskor kan man väl inte ha inne? inte grusiga sådana iallafall. jag är sugen på att tjäna mängder med pengar i sommar och göra det som faller mig in i höst. synd att jag inte har något jobb. eller några sparade pengar. ja, inte mängder iallafall. har så det räcker över sommaren, förhoppningsvis. jag är väldigt full med ord, känner jag nu. de måste liksom ut

thaimat är gott. det gick att äta. min aptit är mystisk nuförtiden. den går efter samma kurva som oron. utmattning leder det till. och jobbig mage och sura uppstötningar. vill så gärna vara sugen på godis, men är det inte. kanske är positivt egentligen, vad vet jag. jag vill jogga. vad är det med regnet egentligen? ville aldrig sluta idag. tjockt. men biblioteket är bra, när man vill få någonting gjort. ohja. men kaffe. och lite sällskap tillochmed. det var trevligt. 

vill bara att dagarna ska gå. hoppas på fin picnic imorn, fint väder, fint sällskap, fin musik. fin sömn kanske jag ska satsa på också. vill borsta tänderna. det vill jag hela tiden. vill ordna upp saker, men orkar inte. mitt rum har inte städats på flera veckor = astmarisk! men det enda jag gör där är att sova. kanske är illa nog. 

nu ska jag sluta ordbajsa. en fin låt kan lyssnas på, om tid finns. jag gillar den. LÅTEN

your words
+ Wwe

Åh, det såg ut lite som mitt resultat. Förutom att jag hade SD som 4a... usch. Men det är fint med matte, MATTEMATTE. ischihsch!

2010-05-23 @ 20:48:02

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0