vattenpuss.

en underbar promenad för väldigt längesen. en hjärtformad vattenpuss. eller pöl. same shit. det gäller att ta vara på tiden när den är som bäst. varför allt är så lätt just nu kan jag inte svara på, för det finns ingen ordentlig förklaring. just nu är det som det ska vara. en riktig thedrickarkänsla, myskvällskänsla, sjungalyckligtillmusikkänsla, träffaunderbaravännerkänsla, serörandefilmkänsla, promeneraensoligdagkänsla. awsomeness!

don't lose the dreams inside your head, they'll only be there til you're dead



your words
+ Anonym

fyfan vad jag längtar till kören, jag sjunger med till varenda reklam, usch, och jag ångrar lite att jag inte gick på promenad, fast jag hade aldrig orkat JÄVLA FÖRKYLNING. har ju dina ringar också.

2010-03-29 @ 18:02:02
+ http://enmansteater.blogg.se/
+ E

Sommar, åh. Fint!

2010-03-29 @ 22:10:24

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0