...sucker!

fyra tankar
  1. Mina fötter är vanskapta nuförtiden och jag väntar spänd på mina inlägg som förhoppningsvis blir klara till nästa vecka. Jag har kommit fram till att jag nog kommer vilja träna ensam framöver, löpning löpning löpning.
  2. Hormoner är min värsta fiende och jag kan inte låta bli att, när jag är glad, vänta på att falla i en grop igen. Kanske ska jag börja fånga dagen och vara glad när jag faktiskt är det?
  3. Det som tynger mig mest är att jag inte får saker gjort. Det leder till att jag får dåligt samvete. Hela tiden. Om jag gör saker, på riktigt, eller bara tar lite lättare på det får jag kanske till&med mer tid!
  4. Jag oroar mig. Jag är svartsjuk. Jag är avundsjuk, lättretlig, otrevlig, nära till gråten varje sekund, rädd, hemsk, falskt, ful, äcklig, tjock, glad, positiv, full av energi, lycklig, smart, snygg, vacker, snygg, galen, rolig, snygg, fantastisk, underbar och snygg! När jag skrev ekonomiprovet för några veckor sedan var jag galet nervös för att vad jag än skrev skulle det vara fel. Jag bytte strategi och intalade mig själv att det här kan jag. Det gick! Att fortsätta peppa sig själv kanske är en ingrediens som fungerar lika bra som stöd från andra, som jag märkt att jag oturligt nog är galet beroende av.
fyra bra saker
  1. frukt
  2. musik
  3. insikter
  4. pepptankar (detta fick mig på så mycket bättre humör, galetttt!)
fyra mindre bra saker
  1. känslan av att inte trivas i det sällskapet man är i
  2. handbollsklister
  3. ensamhet man inte kan ta vara på
  4. skolhelvetet.
fyra gamla AS-SNYGGA bilder på mig som får mig att bli glad och få tillbaka gamla känslor

ow is your chance boy just ignore
the dreadful things they say
go on, give up, you'll never win,
no crying now, they're watching him
his blood will boil, the kids will sing
learn to drown before you learn to swim

your words
+ Anonym

du är söt, hihi, på sista bilden ser du ut som david.

mår man alltid dåligt på våren?

jag och mamma ska till ekocafét sen, såruvet, mhmm.

fyfan vad det vore bäst i världenom du följde med till berlin.

2010-03-27 @ 11:12:59
+ http://enmansteater.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0