matteprov&morotssoppa.

idag klarade jag ett matteprov, drack söt caffé latte, gjorde god morotssoppa, hade det närmaste-ett-gräl-jag-och-David-kommer men pojken, såg på början av Tillsammans är man mindre ensam och mådde bra. 

min pojkvän har en tendens att göra mig glad. det har han alltid haft, han har varit den största glädjekällan. hur bra som helst! men...inte tillräckligt. jag mixtrade lite med min hjärna, möblerade om lite, hjärntvättade mig varsamt och förstod att jag inte behöver någon annan för att bli glad. jag tackar aldrig nej, men fan vad bra jag mår. med mig själv, just nu. reflektioner, reflektioner.

en generation är påväg bort. det börjar snart, dagen kommer närmare och närmare. det är något jag inte vill tänka på. vi var på krematoriet härom veckan. det fick mig att tänka, men tack&lov kan jag skärpa mig. efter besöket inne i rummet där ugnen stod slappnade jag av. jag trodde allt var över, och då brast det. jag vill blunda för allt hemskt. 

imorgon:

x köpa mänger med té
x betala tillbaka skulder
x köpa en byrå (!!!)
x prova de gjutna inläggen!
x dricka té

yez.
NATTI

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0