klappertiklapp.

the sun is out, but happiness
only reminds you of the people you hurt,
mistakes that you made when you were down


religion är det inget fel på alls. det blir ännu bättre med bra musik till. &ingen som stör. vi fick tillbaka proven idag, och det var kul. jag hade skrivit singha i stället för sangha. ungefär som den gången jag skrev dynamit i stället för diamant. men jag fick rätt. öl - gemenskap, nästan synonymt! jag ska kommendera snön att smälta. då skulle jag bli glad. ibland när jag känner mig stressad skriver jag listor. det brukar hjälpa, rätt ofta faktiskt... horunge.

  • balklänning
  • studentklänning
  • skor
  • jobb
  • högskoleprovet
  • besöka liu
  • körkort

your words
+ E

Körkort, jobb och balklänning står på min lista också. Jag anställnigsintervjuade idag och dog. Jag tänker inte göra om det! sessnartochdrickarödvin? D;

2010-03-24 @ 18:16:29

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0