världsomsegling.

vill inte falla ner igen. tar lite avstånd, vågar inte riktigt. är inte tillräckligt stark. vad är det som behövs? känner mig inte trygg i det. måste bort, iväg. upptäcka. uppleva. men varför ska det vara så svårt att väva ihop två liv? jag är lite trasig. jag behöver tid. jag behöver diskutera ut någonting bra som får mig att sluta irra runt och leta efter lyckan överallt.

jag föll lite. jag fick tillbaka gamla känslor och jag vill inte. det måste vara nytt, får inte svärtas med det gamla, det hemska. håller tillbaka men känner att det inte går så bra. känner mig ensam och tråkig, var kom den känslan ifrån? tycker så mycket mer om spänningen. vad blev det nu? tar ett steg tillbaka och observerar. varför är jag så dum ibland.

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0