studentmössor&solstrålar.

jag sitter och provar studentmössan och lyssnar på damien rice, utan att må dåligt. lisa hannigan förgyller med sin underbara röst. jag hatar "den fräscha doften" mössan drar med sig, hela jag luktar snus/äcklig hårspray/[äckligt] nu. 

om en vecka är allt som har med skolan över! jag får göra precis. vad. jag. vill! och det ska jag! undrar hur min sommar kommer se ut, utan pengar. kanske ska jag ringa hemtjänsten nu, eller baka chokladbiskvier. hmm. jävlar vilken fin dag idag, faktiskt. men jag är trött, liksom mina fötter. ska ta ett fotbad och läsa en söt bok. mhm. 

uppgång och rejäl nedgång. för stora shorts. och bikini, och byxor. sy in? eller gå upp igen, undrar vad som skulle passa mig bäst. min förkylning ska bort, sen ska jag bada! och springa varannan dag och le som solen, för jag är glad. så sjukt lycklig. en liten detalj bara, men annars ser framtiden ljus ut. 

skaver på nyckelbenen. bikinin. som ska sys om, typ nu. gillarn. den är röd och lila. 

men bada fötterna sa jag, oui.

såhär ser vädret ut i karlstad framöver!

your words
+ s

vill du komma hit och grilla imorgon?

2010-06-04 @ 20:25:43

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0