under the table and dreaming.

sitter och målar tunna lager av mitt nya oranga assnygga nagellack. gillar! funderar på om jag ska ta mig själv under armen och släpa mig in till stan, läsa en bok i solen, leta efter nya shorts och äta lunch med mig själv. kanske det. idag ska jag packa upp min dator. spännande. jag är, som alltid, sugen på milkshake. vill bo i usa och kunna gå runt hörnet för att hitta närmaste milkshake bar. orange är nog min favoritfärg när det kommer till nagellack. faktiskt. 

jag har en grön slinga i håret också. blekte en hos soph igår för att se hur bra mitt hår klarar av en blekning. jag ska nog testa att bleka hela någon gång i år. i sommar tror jag nog bestämt. före eller efter grekland? ahwell. det blev gulorange. så, jag ska nog färga det lite mörkare eller något sen. slingan blev gröngul iallafall! hemskt trevligt med färg, måste jag säga.

frihet

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0