make the list with a twist.

en mysig helg. precis vad jag ville ha och orkade med. hade en trevlig midsommar också, som inte såg ut
som någon annan midsommar jag tidigare haft men det var vad jag behövde. nu peppar jag peace&love, till tårna! jag har fått en stor dos gos, en stor dos pojkvänsmys, mycket bra. välförtjänt och lagom. pizza och glass och sånt som inte kräver så stort engagemang. nu sitter jag mest och gillar min nya dator. gillar högtalarna jag fick av honom. gillar damien rice. gillar att vara lite småhungrig. gillar att känna att jag har mycket att göra. äh. intalar mig det. imorgon ska jag köpa en grön regnkappa.
det verkar vara på tok för svårt att få tag på en röd. men det ska ju ändå inte regna på peace. kanhända att det är två veckors öppet köp och om jag inte använder den kan jag kanske lämna tillbaka den? hah. det luktar mat och jag har inte varit ute idag. måste göra något som tröttar ut mig så jag kan sova tidigare än sent. men springa klarar jag inte, förkylning som håller sig kvar. men! pepp. festival snart! åhåhå. borde packa också, juste. vad ska man inte glömma? behöver hjälp från utomstående känner jag. mhm. men ja, något vettigt. sortera tvätt. och så... lista upp allt som behövs, städa mitt rum, få lite ordning. det är så mycket snack och lite verkstad här just nu. jag borde skärpa mig. imorgon ska vara en effektiv dag och jag ska gå upp tidigt, efterson D jobbar. tycker om tidiga morgnar. nej, slut på tjatter. jävlar vad mitt huvud är ostrukturerat just nu. ursäkta svammel. häj.

your words
+ e

jag säger myggspray. Ohja!

2010-06-28 @ 01:24:30
+ s

hemma på söndag, fast sen åker jag till arvika på torsdag, mm.

2010-07-07 @ 06:52:17

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0