kvällsfika.

att jag blev förvånad av smset var ingenting emot hur förvånad jag blev av samtalet och uppdykandet och det faktum att vi faktiskt fikade till klockan två. jag är inte ett dugg trött, jävla kaffe, och måste gå upp igen om fem timmar. min kropp vill sova. men imorgon kan bli riktigt fint. på nätterna har man mycket fler ord i huvudet. vilken uppochner-helg. minst sagt. hela veckan, förresten. jag har hunnit med jättemycket! har mått jättebra och jättedåligt, samtidigt(: mest bra. jättekonstigt. det finns så många människor. 

jag fick världens mysigaste kram idag. alldeles nyss. saknar. doften kändes alldeles för väl igen, och saknades alldeles för mycket. nu har jag varit vaken alldeles för länge och borde pallra mig till min alldeles för obekväma säng och sova. alldeles ensam. eeeeeehelvete.
godnatt

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0