sony ericsson elm

jag kom just på att det kanske är dags att köpa en ny mobiltelefon, trots allt. blev lite småkär i denna, jag är ju en sonyericssonare i själen, plus att den är gjord av återvunnen plast, den är snygg och har galet bra funktioner för det priset!

det är så sjukt jävla tråkigt att vara sjuk. jag vill åka till öland och komma bort ett tag. det är en massa konstiga känslor som sjuder inom mig och jag måste få ut dem! snart ringer jag och trackar någon. spricker. men jag mår bra, psykiskt. än så länge. även om jag sitter hemma och knappt går utanför huset! vem trodde det? inte jag. lyssnar på mew mest hela tiden och hoppas att någon trevlig ska kontakta mig. känner mig bara lite patetisk, så det funkar. åh, kakor. hejdå.

your words
+ Olivia

jag skulle kontakta dig om du hade mobil!!!!

2010-07-10 @ 23:47:28
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0