hopplöshet.

idag får jag, utan dåligt samvete, ligga i sängen hela dagen och tycka synd om mig själv. så jag orkar vara båtvakt i natt. helt tät i näsan, en hemsk hosta, lock för ena örat och en svullen hals som knappt klarar av att andas ordentligt. det är synd om mig. dessutom har jag drabbats av något hemskt privat som gör det fruktansvärt smärtsamt att gå. jag ska ligga still hela dagen. och känna mig ensam och apatisk och tycka synd om mig själv. eftersom mina föräldrar varit borta sedan i lördags finns det ingen mat, i princip. och att jag skulle vara i stånd att ta mig till ica är ett skäääämt. jag ska lyssna på melankolisk singer/songwriter-musik hela dagen och dricka vatten. det skulle kännas så mycket bättre om det regnade nu, då skulle dagen inte kännas lika hopplös.

jordgubbarna har blivit mogna och de var så galet goda!

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0