grounds for divorce.

uttråkad. så klart. jag tror jag har blivit lite bättre i alla fall. jag köpte precis mobilen. sony ericsson elm. den kommer snart, på tisdag förmodligen, så på onsdag kan jag hämta ut den! längtar efter det. och efter att bli frisk. efter D, efter att träffa andra, åka till öland, vara fräsch (jag tror jag duschade senast i torsdags...), äta bra mat, baka, springa (och åh, vad jag vill röra på mig! det är nästan så jag gråter vad jag längtar!), leva ordentligt, bada!, njuta... oh fuck. behöver uppmuntran känner jag. jag gör så lite på dagarna att jag inte kan sova. jag blir inte trött, annat än i ögonen. insomnia. nästan. plus att jag hostar och inte kan somna pga det. och ja, det är synd om mig. jag ska ge mig. jag överlever och blir bättre(: imorgon har jag planerat in en promenad till skoghall. hämta böcker och köpa glass, längtar redan!
Elbow – Grounds For Divorce

your words
+ Olivia

STACKARS!!!

2010-07-12 @ 10:10:32
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0