bilddokumentation.

jag känner mig lite väl seriös nu, men det beror på kaffet och allamöjliga typer av glädje-/rädselrus som strömmar genom min kropp nu dagligen. jag är uppspeedad till max, energin vill aldrig ta slut, jag darrar, kan inte sitta still och pratar tills någon ber mig sluta. men nu har jag en mobil, med en relativt bra kamera (5MPX) och här nedan syns resultatet(: bättre än förväntat faktiskt, av en mobil som inte var alltför dyr.
jag fick hit sara sällskap. och vi fikade lite, skönt att ses, och promenerade över till matilda granne och fikade lite till. passade på att leka med mobilen. mysigt, ohyez.

johan grillmazter och jag var där och drack kaffe. i filippa k-muggar som alla verkar fått i studentpresent.
idag blev det ännu mer fika. paj. den godaste sorten, om jag får säga det själv. men det är ju leilas recept så... vad annars har man väntat sig? sophia bäst ville komma förbi med ida hund. det gjorde hon så rätt i och jag hade väldigt trevligt(: kan inte låta bli att tycka om tomt hus. och sophia såklart. och pajen.
regnpromenad i de nya skorna. som inte ville bli förstörda, så det fick bli barfota! pratade äntligen med lisa norrköping! det måste varit evigheter sedan. jag ville gå och gå och gå och gå. min energi tar aldrig slut. och ett så här seriöst inlägg kommer nog inte publiceras igen, men kameran!!!! lovelovelove. 

nu är det sol och D kommer hem klockan 22.59! herrå.

your words
+ s

mycket värd telefon indeeeedddddddd, och dag, förövrigt.

2010-07-16 @ 10:19:17
+ Olivia

Haha, Adde fick sådana koppar i studentpresent. Inte jag dock, som tur är, har redan alltför många :p

2010-07-18 @ 13:44:01
+ http://inaktiv.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0