praktik&75åringar.

en ledig vecka. i princip. jag ska prata med en massa spännande männsikor&fira mormor! mysigt. fara runt lite. jag undrar var som hände med min mobiltelefon... förhoppningsvis är den på kontroll&ska snart lagas(: saknar mrHandsome som bare den.

morgonen började inte jättebra. jag tycker inte om att gå upp tidigt för att sedan få reda på att jag gjort det i onödan. men nu kanske jag får lite gjort. jag känner mig som en outsider ibland. typ nu. typ i fredags. men det var trevligt ändå. jag tycker inte om det, samtidigt som jag gillar't. att inte kunna se mig själv i någon annan. ahwell. i'll keep on walking. humhum. pussciao.

your words
+ E

Men det blir väl något galet jättetjejjigt på fredag hoppas jag.Annars blirdet lite ledset, men det går det med. KRAM<3

2010-02-08 @ 14:33:11
+ http://postitperfection.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0