there will always be women in rubber flirting with me.

fick igång familjen att se på rent. tycker om musiken i bakgrunden när jag halvstädar och halvsorterar kläder. gillar att det inte blir några röda vågiga streck under halvstädar och halvsorterar. välkänt uttryck, tydligen. clementiner hör julen till. liksom alldeles för mycket godis. sprang till ica i hagelovädret och postade julkort. jag har inte skickat julkort ordentligt på några år. kändes riktigt bra. ingenting planerat. det var spontant. bra sara. min vecka i österrike känns avlägsen och jag tar snart bort facebook igen. det tjänar ingenting till att ha den där. snart kommer de som bor så långt borta, hem igen! fjärilar i magen nästan. fantastiskt.
jag vill också åka bort.

veckans album: Modest Mouse – Good News For People Who Love Bad News

your words

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0