moonlit pathway.

musik är så många känslor och sinnestillstånd och påverkar mig alldeles för mycket för att vara nyttigt. bra för hjärtat. jag vet inte, för hjärnan ställer till det. hatar årstiden. förbannar mörkret. längtar efter sommaren. och egentligen är det här det bästa jag vet. i helvete. samma visa varje år. inga piller nu bara. förbättring? 
jag ska låta det vara och njuta av det som är och kommer, även om det skär i mig när jag tänker på det jag lagt åt sidan. om tiden får gå så kommer det snart något eller någon som räddar mig, på ett eller annat sätt. för det verkar inte som om jag är kapabel till att förändra någonting själv. uh. lyssnar iallafall på den här låten, på månskenspromenad. och kände mig levande.

your words
+ e

månsken <3

2010-12-17 @ 01:28:51
+ Anonym

Ha en fin kväll sötnos! =)

2010-12-17 @ 15:14:39
+ http://alinah.se
+ Martin The Edge

Hej!

Hoppas du har en härlig lördag så här långt.

Dagens fråga handlar om snabbmat - nu ska det redas ut en gång för alla. Vilket är godast?



Ha en fortsatt fin dag!

2010-12-18 @ 14:33:40
+ http://edgeman.blogg.se/

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0