mind, oh mind me.

nöjd och glad, lycklig och avslappnad. ler och känner mig mer levande än på länge. drar duntäcket tätt omkring mig och tänker på allt fint som finns i världen. allt fint och alla fina som jag vill ge så mycket. försöker och lyckas faktiskt visa lite av den uppskattning som så subtilt bubblar i mig och vill fram. vill så gärna att de som verkligen betyder ska förstå, utan att det blir opersonligt. hoppas att jag lyckas. njuter av känslan att jag äntligen kan uppskatta det som är bra, det som gör livet lite vackrare och lite mer värt att leva. kan inte se ett enda fel i någonting just nu, och det är säkert meningen att det ska krossas alldeles snart. men jag passar på och tar vara på de sekunder jag befinner mig i detta, nu för tiden sällsynta, tillstånd.
det ligger en pojke i mitt rum. det känns märkligt, jag behöver tid för mig själv. men ändå en trygghet. jag vet att det kommer vara någon här när jag vaknar, även om det bara är Max, kusinen, som fått sovplatsen på golvet. begär inte så mycket mer av någonting just nu. ber mest av allt om att få behålla sinnesstämningen, så länge det bara går. hoppas ni har haft en jul som fått er att må bra och känna er uppskattade :) annars kan ni reklamera den, tycker jag. sov gott eller vad ni nu har för er :3

your words
+ Anonym

se det är väl precis så julen ska vara?

det var många hos er, förresten.

2010-12-25 @ 10:39:46
+ http://enmansteater.blogg.se/
+ e

Åh, godjul pårej med! Lät som att julen var varm och skön och mysig förrej kompis :D

2010-12-25 @ 15:53:06

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0