projektarbetesrapport.

jag har nog aldrig tyckt det har varit såhär roligt att skriva någonting till skolan, någonsin! vi har verkligen någonting att skriva om, det blir assnyggt, skriva är lite min grej ibland, och ja! det liksom flyter på, fett. 

för övrigt tycker jag om att ha sällskap mest hela tiden, mår dåligt när jag varit ensam ett par timmar, så igår var f-r-u-k-t-a-n-s-v-ä-r-t bra! på alla sätt. trots mitt utbrott, det rinner över. jag måste fortsätta intala mig själv att jag är bra, att jag är lycklig, och att jag förtjänar det. tycker det är mysigt att träffa min pojkväns släkt, faktiskt. får en liten kick av det. inte bara god mat och tårta, utan sällskap och självförtroede, glädjeglädjeglädje. då känns det bra, trots att jag inte riktigt kan acceptera att jag inte är som jag kräver av mig själv. 

igår var vi dessutom vuxna, mycket vuxna. man är vuxen när man äter tre(fyra?)rätters middag, dricker en massa olika sorters alkohol i olika glas, pratar om aktiebörsen och kan uppföra sig, typ äta med kniv och gaffel utan att kasta maten i knät (alla lyckades dock inte hålla maten på bordet, men det gjorde jag!) och gå hem tidigare än man kanske förväntats. ingen allergisk david heller, det gillar jag. och han, gissar jag. tycker dessutom om att jag inte blir bakis. dumt att inte äta frukost, dock. det är jävligt stressigt nu, det mesta, men jag ville skriva av mig. och jag bryr mig faktiskt inte om det är intressant eller ej. punkt.

azure ray är mina favoriter faktistk, förstår inte riktigt. har blivit lite emotionell på senare tid. men det orkar jag inte göra någonting åt, ändå. mumford and sons är underbara också. juste. 

väldans vad långt det blev. känns som jag skriver i en burk, någonting mörkt. mörk layout. can be it. plus att jag vet att jag har få läsare. det äger. kwawi.

your words
+ s

igår var bra, att ni kom var bra, att david inte dog var verkligen väldigt bra. tack för er. kram.

2010-04-25 @ 15:48:06

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0