curriculum vitae.

jag skriver cv och jag hatar det. jag kan inte det här. jag har inga erfarenheter heller för den delen, vadå tve veckors kommunalt sommarjobb och funktionär på Arvikafestivalen? >< solen skiner och jag vill gå och köpa glass. mina naglar ska bli någon grön färg tror jag. jag ser att snön smälter och det gör mig glad. biljetter till Linköping har bokats, det ska bli kul. vågar inte köpa någonting, man vet aldrig vad som händer ekonomiskt. lyssnar på muse och känner att jag är glad!

sugen på att smaka de nya glassarna. ohja.

your words
+ granen

Du! Hoppas inte för mycket på de nya glassarna! för det första: Ben & Jerrys smakade skit, okej överdrift, men den var fylld med SALT jordnötssmör. INTE GOD OCH FRUKTANSVÄRT DYR betyg 2/5. Magnum gold?! (ja den heter så) var bara konstig. Den var bokstavligt talat gudig, johan fick lite på sin jacka, kommer bli svårt att få bort... smakade blabla mesigt vanilj med kolasås + mjölkchoklad. Väldigt mjäkig och man blev lätt illamående av den. 2/5 den med. Och du! glöm inte Crazy Gum den är också ny, smakar som man nog kan gissa: tuggummi. väldigt childish. PUSS ser fram emot glasspromenader!!

2010-04-12 @ 18:15:20
+ http://matlda.blogspot.com

on your mind:

author:
remember me;

e-mail (secret):

url:

your words:

Trackback
RSS 2.0